-

Krzysiek

Komentarze użytkownika

@Próżnia w strefie wybuchu (29 października 2020 09:08)

"To po co głosować na PiS?"

Bo oni zaczęli i skończą Przekop Mierzei oraz rozbudowę kanału żeglownego Elbląg - Zatoka Gdańska. Sam Pan pisał o wadze szlaków południe-północ, a peło wciąż próbuje inwestycje zablokować w Brukseli (Przekop jest na etapie ok. 40% ukończenia). Tylko oni gwarantują dokończenie Via Carpathia oraz budowę Rurociągu Bałtyckiego z Norwegii. Ukrócili drenaż VATu. Jak pamiętamy dekadę temu spacyfikowano politbiuro PiS (Smoleńsk) i splądrowano budżet najazdem "kapitału zagranicznego" nastawionego na zwroty waty. To nie są żarty: 20-30 mld rocznie. Może wrócić, zwłaszcza, że koledzy z Europy zaczynają poważnie odczuwać spowolnienie gospodarcze będące konsekwencja covid-u. Zastanawiał się Pan dlaczego Nordea pa ...

Krzysiek
29 października 2020 11:09

@Olać to wszystko czyli wymarzone fiasko prowokacji. (27 października 2020 20:00)

Już pierwsze zdanie tekstu

"Pan Jarosław Kaczyński wg doniesień mediów wzywa zwolenników PiS do „obrony Kościoła” i straszy rozlewem krwi"

całkowicie demaskuje i unieważnia całą resztę. Czy wy zawsze tak musicie naiwnie się wystawiać? Widocznie tak.

Jak dzisiaj (A.D. 2020) przytomny człowiek może tak się kompromitować i próbować uwieść kogokolwiek zajawką "wg doniesień mediów" i wić swoją agitkę na tak nędznym haczyku? No to sprawdź człowieku (?) co JK powiedział, bo jest to nagrane i opublikowane. Nie ma tam żadnego straszenie "rozlewem krwi". Jest jasny i klarowny obraz tego co sie dzieje na ulicach i pod wieloma kościołami, obraz który wielu z nas empirycznie mogło stwierdzić. A to, że warto trochę ...

Krzysiek
27 października 2020 22:46

@Dlaczego Kamil Durczok przemawia? (27 października 2020 09:00)

"przecież PIS jest zakamuflowanym wrogiem Kościoła"

Może najadł się pan szaleju, grzybków halo, lub po prostu mięso było nieświeże (też mogą pojawić się omamy). Czy przejdą? Któż to wie. W każdym razie trzymamy kciuki.

Krzysiek
27 października 2020 18:29

@Dlaczego Kamil Durczok przemawia? (27 października 2020 09:00)

"Weksel jest jak najbardziej urzędowy i ścigany z urzędu."

Skoro jest jak piszesz, to pewnie ma założoną sprawę o sfałszowanie bankowego weksla lub jest jeszcze prowadzone dochodzenie.

Faktycznie pan Kamilek jest ścigany w tej sprawie i grozi mu do 25 lat. To nawet więcej niż za te brewerie na autostradzie. Śledztwo rozpoczęło się w grudniu 2019, a ostatnio (wrzesień) zostało przedłużone o 3 miesiące, bo wyszły kolejne sprawy (ponad te 3 mln zł). Więc nie jest tak, że nic się nie dzieje. Z tego co się orientuję to lepiej dobrze przygotować dowody i materiały przed złożeniem sprawy do sądu, bo jak się już złoży, to obrona ma wgląd do pewnych materiałów i trudniej wtedy prowadzić skutecznie dalej postępowanie. Jak na nasze standardy to niewiele czasu upłynęło (nie ...

Krzysiek
27 października 2020 18:25

@Dlaczego Kamil Durczok przemawia? (27 października 2020 09:00)

"Mają co najmniej kilka paragrafów, a niczego nie robią."

Nie jest to prawdą. O wyroku decyduje sąd. Prokuratura i policja zrobiły co mogły. W czerwcu trafił akt oskarżenia do sądu. Grozi Durczokowi do 12 lat więzienia, prokurator podtrzymał zarzut sprowadzenia bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym oraz prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwości. Oczywiście ma bardzo dobrych obrońców - kto za to płaci, nie wiem.

Pozostałe sprawy (obłapianie koleżanek, fałszowanie weksli i podpisów) to raczej sprawy cywilne. Podpisu nie byłu pod dokumentem urzędowym, tylko dla prywatnej firmy (bank). Muszą sami zainteresowani założyć sprawę. Nie śledziłem.

Ponieważ prokuratura jednak Durczokowi nie odpuszcza (12 lat to nie w kij dmuchał, a ni ...

Krzysiek
27 października 2020 15:45

@Dlaczego Kamil Durczok przemawia? (27 października 2020 09:00)

"Nadal wiecej ludzi umiera na raka i inne choroby."

To jasne. Media zapomniały, że są inne choroby. Z listy żywych w tym roku zostanie skreślone chyba 400 tys. - i to z innych powodów niż korona. Ten covid jest tylko trochę bardziej zjadliwy niż grypa: 2 razy łatwiejsza zaraźliwość i 2-3 razy większa śmiertelność (dane za The Lancet - wiem, że moga kłamać), więc nie jest to nic nowego/nadzwyczajnego. Zgadzam się. Ale jednak trochę trupów wśród tych demonstrujących diabełków będzie. Nawet jeden - to już jest sukces. A będzie kilkadziesiąt.

Krzysiek
27 października 2020 15:31

@Dlaczego Kamil Durczok przemawia? (27 października 2020 09:00)

Uważam, ze taka reakcja (choć oczywiście słuszna moralnie i prawnie) spowodowałaby efekt odwrotny. Wynika to z układy medialnego w Polsce i w Europie. Tam jest 95% popierających jakąkolwiek akcję przeciwko rządowi w Polsce. Dowolny pretekst może być rozdmuchany razy 10^6, a jak go nie ma to wykreowany. Oni najchętniej chcieliby, aby ktoś z protestujących został ranny (krew na policzku), a już prawdziwym cymesem byłby trup. Nawet gdyby sam się rzucił na jaki drąg. Ktokolwiek kto zostałby słusznie ukarany, albo lekko poturbowany bo sam niszczył i atakował, od razy stałby się męczennikiem mielonym i pokazywanym w BBC, DPA, Reuters'ie, sesji plenarnej parlamentu Mumii Europejskiej etc. etc. A tu cały czas mają problem, bo jak pobity to akurat ktoś z drugiej strony.

To o czym piszesz ...

Krzysiek
27 października 2020 15:22

@Dlaczego Kamil Durczok przemawia? (27 października 2020 09:00)

" Kazdy, kto ma troche pojecia crowd management i pacyfikowaniu zagrozenia wie, ze PiS ma w tych dewastacjach kosciolow swoj wspoludzial."

To by o nich dobrze świadczyło - mam nadzieję, że to prawda. W tej walce podstęp i manipulacja są niestety bardzo ważne. Bez tego polegniesz od razu. A jakoś się trzymają pięć lat (mimo potężnej presji Mumii brukslekskiej, Berlina, Paryża, Moskwy i innych diabłów) i sporo ważnych spraw przeprowadzili. Czekam na skończenie Przekopu. Oczywiście nie popieram niszczenia kościołów, jest całkowicie odwrotnie. Słowo "dewastacja" jest oczywiście przesadzone. Jeśli dzięki tym wzmożonym wariatkom normalny lud trochę się zintegruje - to cel taktyczny będzie osiągnięty.

Poza tym przegnanie tej hołoty sprzed Kościołó ...

Krzysiek
27 października 2020 15:02

@Dlaczego Kamil Durczok przemawia? (27 października 2020 09:00)

"Bez gwarancji wszyscy protestujący chowaliby, czy zasłanialiby twarze, ..."

Ale wzrost zakażeń wśród manifestantów będzie (objawy za 1-2 tyg.), a co za tym idzie pewien procent pójdzie do piachu (szacuję, że ok. 80-100). Statystyka jest tutaj okrutna. Diabeł ich wysłał w pole, ale jak wiemy on również nienawidzi swoich "dzieci" i traktuje je jak śmieci.

Krzysiek
27 października 2020 09:36

@Na Coryllusa ostatnią notkę. (26 października 2020 11:36)

"Policja w duzych miastch bardziej zalezy od władz samorzadowych niż od centralnych."

Całkowity bełkot i nieprawda. Policja ani w duży ani w małych miasta nie zależy w ogóle od władz samorządowych. Zarówno finansowanie, dowodzenie, polityka kadrowa i nadzór nad działaniami operacyjnymi są wyłączną kompetencją Komendy Głównej (poprzez komendy wojewódzkie). Najważniejsza jest zawsze ta ręka, która daje kasę - a tutaj samorządy mają jej praktycznie zero i nie mają żadnych uprawnień, aby ingerować w działania policji. Coś tam władze samorządowe (powiatowe) mają do gadania w/s Straży Pożarnej czy tzw. obronności (poczytać odpowiednie ustawy).

Może panu Ordzie coś się pomyliło i napisał o policji w USA, bo tam to jest faktycznie całko ...

Krzysiek
27 października 2020 09:07

@Na Coryllusa ostatnią notkę. (26 października 2020 11:36)

""No i funkcjonaroiusze stawiają, że jednak nastąpi zmiana warty politycznej w "warszawskiej centrali". "

I to wszystko wykoncypował pan z tego, że jakaś jedna wariatka w mundurze na jednej z wielu demostracyjek biła brawo. A dlaczego w takim razie nie wywnioskować, że skoro 100 tys. pozostałych nie bije brawo, to jednak obstawiają, że w centrali nic się nie zmieni. Bo przez dwa lata nic się nie zmieni - do następnych wyborów. Choć od pięciu lat wieszczycie tutaj, że ten koniec już tuż tuż.

Krzysiek
27 października 2020 01:27

@Piachem po oczach (26 października 2020 14:39)

A jak nie będzie (a już wiadomo, że nie będzie), i ci przypomnimy, to czy odszczekasz?

Krzysiek
26 października 2020 22:32

@Piachem po oczach (26 października 2020 14:39)

Wiesz, wygraliśmy jednak los na loterii, że jednak zostaliśmy w Polsce.

Pan z pewnością niczego nie wygrał – odwrotnie - widać że przegrał ten „los na loterii”. Ten smutek, melancholia – a nawet dość łatwo dostrzegalna rozpacz. Niezła ta „wygrana”.

Krzysiek
26 października 2020 22:29

@Co to znaczy edukacja? (25 października 2020 07:41)

#burek napisał w odpowiedzi do #Magazyniera

" Nie jest tak źle- da pan radę... :) "

Kula w płot. Pan Magazynier nie jest sam. Pytanie czy my damy radę czy oni. No bo pan #burek to będzie pewnie w środku jak Tw "Bolek" Wałęsa, pomiędzy lewą a prawą nogą.

Krzysiek
25 października 2020 13:31

@Być jak kaszanka... (22 października 2020 09:33)

" Sondaże partii rządzącej lecą na łeb na szyję.. "

Najnowszy sondaż: PiS 39%, peło 26%, Konf. 12% itd. I to w sytuacji trudnej, a globalnie wymuszonej.

Ostatnie lata PiS miał 38-43%. Bredzenie więc o „leceniu na łeb na szyję” jest dowodem na aberrację umysłowa autora zabredzenia. Kłamiąc próbuje autor cytatu "wpłynąć na rzeczywistość" (czytaj - przekonać siebie że jest tak jak chcemy i rzeczywistość idzie za moim pragnieniem).

Jest tu naprawdę wielu świetnych komentatorów, którzy coś wnoszą, ale Draniu uparł się aby zaniżać poziom.

Krzysiek
22 października 2020 14:34

@Do czego służy historia alternatywna? (20 października 2020 09:13)

"W obozach niemieckich byli wsrod kapow i blokowych Polacy, znajda i teraz. "

Jednak liczbowo to był margines. Sami by tego nie utrzymali nawet przez pół dnia, a może mniej. Musiała za tym stać potężna machnia funkcjonariuszy niemieckich. A to kosztuje - i to całkiem sporo. Dlatego pytanie #ThePazzo jest jak najbardziej sensowne.

Krzysiek
20 października 2020 19:07

@Do czego służy historia alternatywna? (20 października 2020 09:13)

"... mandaty sie sypią ..Policja łazi po parkach ,żeby wyłapywać ludzi bez masek."

Tu poważna dyskusja o "alternatywnej historii", a z boku pan Drań wciska nam coś ciekawszego: alternatywną rzeczywistość. Jakieś tam przepisy ogólnie są (tak jak w całym kołchozie), ale w rzeczywistości nie jest to dotkliwie egzekwowane. Określenie "sypać mandaty" to jakieś 50% tych co złamali (co najmniej). W całym powiecie, gdzie przebywam (80 tys. luda), nie było ani jednego mandatu - a co drugi łazi bez gazy na gębie. A jak już ma tę maskę to wisi ona na szyi.

Krzysiek
20 października 2020 19:00

@O złodziejach czyli co się stało z blogiem Stalagmita (17 października 2020 09:05)

Wczoraj były tu taki analizy:
#tadman:
"Przed chwilą podali, że jeśli do 48 godzin jego stan się nie poprawi to na razie nie postawią mu zarzutów."

na co z satysfakcą zapewne odpowiedział #stanislaw-orda:
"... i caly pogrzeb na nic"

A dzisiaj mamy finał, jakże odmienny od tego co ci komentujący "przewidywali":
"Opinia biegłych lekarzy pozwoliła jednak na przesłuchanie i postawienie zarzutów Giertychowi. – Wobec Romana G., po skutecznym ogłoszeniu mu postanowieniu o przedstawieniu zarzutów, zastosowano środki zapobiegawcze o charakterze wolnościowym w postaci poręczenia majątkowego w wysokości 5 milionów złotych, zawieszenia w czynnościach adwokata, zakazu opuszczania kraju, dozoru policji połączonego z zakaz ...

Krzysiek
17 października 2020 12:33

@Wot tiechnika (16 października 2020 10:01)

"PiS uruchamiająć program 'cela + dla Giertycha et consortes' uważa, że w ten sposób odciągnie uwagę od własnych problemów. "

Gdzie te nadzwyczajne problemy - chyba w twojej głowie. Problemy sa zawsze - życie nam jest stwarza. Taki świat.

Taką akcję szykuje się miesiącami - a nie z dnia na dzień. To nie ma nic współnego z jakimiś wyimagiwanymi "problemami" chwili obecnej.

IIuż tu startegów, analityków i dogłębnych taktyków co to każdą rzecz w polityce rozgryzają w lot. I wiedzą jak postępować, aby iść od sukcesu do sukcesu. No to może by jaką partię założyli i to wszystko wdrożyli? Lud uklęknie z wrażenia i da poparcie 80%. Do dzieła - MALKONTENCI!

Krzysiek
16 października 2020 18:54

@Wot tiechnika (16 października 2020 10:01)

" Przed chwilą podali, że jeśli do 48 godzin jego stan się nie poprawi to na razie nie postawią mu zarzutów."

Kto podał? I czy od niego coś zależy? To znaczy czy podał to prokurator, który prowadzi śledztwo?

Krzysiek
16 października 2020 18:40

 Poprzednia  Strona 4 na 29.    Następna